Halaman

http://firdausjutawan.blogspot.com

SERTAI SAYA DALAM PROGRAM JUTAWAN INTERNET SEKARANG!

PELAJARI TEKNIK TEKNIK RAHSIA MENJANA PENDAPATAN ANDA MELALUI FACEBOOK


Rahsia TERBESAR DUIT Infinity Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia saya akan mendedah Rahsia TERBESAR bagai mana anda boleh menjana Pasif income dengan MODAL RM100 (ye seratus SAHAJA)


06 April, 2010

PENGENALAN




ASSALAMUALAIKUM W.B.T. 




INFINITY DOWNLINE PREVIEW (bisnes terhangat tahun 2010)
PENGENALAN
Infinity Downline ialah satu peluang bisnes yang baru yang dilancarkan pada 1 Mac 2009 oleh Peter Wolfing. Beliau merupakan seorang yang sangat berpengalaman dalam bisnes online dan telah berjaya dengan pelbagai program online dengan beribu-ribu ahli dan masih menguruskannya sehingga sekarang.



 
PRODUK
Produk Infinity Downline ialah premium audio dan video. Kita akan dapat belajar untuk meletakkan website kita sebagai autopilot. Selain itu, kita juga akan dapat belajar kaedah pemasaran online dan offline dan teknik-teknik komputer seperti Microsoft Word, adobe photoshop dan banyak lagi. Setelah mendaftar sebagai ahli premium, kita akan dapat kemudahan untuk melayari gedung audio dan video Infinity Downline. Kita boleh mendengar audio ataupun melihat video yang disediakan untuk belajar bermacam-macam ilmu yang amat berguna. Bayaran pendaftaran adalah $25 tetapi bagi orang di Malaysia harganya ialah RM100. Tempoh penggunaaan adalah selama 30 hari. Dan anda harus membayar semula apabila keahlian anda hampir tamat.Contoh Produk.Lihat gambar di bawah ini.





PROGRAM AFFILIATE(BONUS TERHEBAT!!)
Sebagai ahli premium, Infinity Downline juga menawarkan kita satu peluang yang cukup lumayan untuk menambah pendapatan harian kita dengan menyertai program affiliate e-commerce Infinity Downline. Infinity Downline akan memberi komisen apabila kita mengajak orang lain pula untuk melanggan produk Infinity Downline. Komisen yang ditawarkan adalah cukup lumayan iaitu 100%!! Jualan yang kita buat akan 100% menjadi milik kita dan terus melalui akaun kita tanpa melalui syarikat. Untuk menjadi ahli premium, anda haruslah membayar RM100 kepada upline(sponsor) anda. Hanya mereka yang boleh mendaftarkan anda ke dalam sistem. Bukannya pihak Infinity Downline! Jadi, duit anda akan terus masuk ke dalam akaun upline(sponsor) anda tanpa melalui syarikat. Ini bermakna 'admin fee' adalah kosong! Tiada cas yang di kenakan kepada anda oleh syarikat Infinity Downline.


SISTEM REVERSE 2 UP
Infinity Downline menggunakan sistem affiliate yang cukup berbeza
(lom pnh nmpk lg sistem cm ni kt tmpt laen..hek3..). Sistem reverse 2 up sistem ialah sistem yang cukup adil kepada semua pihak!kenapa? Kerana, sistem ini akan memaksa anda menghadiahkan downline ke-2 dan ke-4 anda kepada upline anda.eh..macam rugi je?? memang nampak macam rugi kan. Tetapi, selepas itu downline anda juga harus memberikan downline ke-2 dan ke-4 kepada anda juga. Anda akan dapat kembali 2 orang downline dari orang anda! Banyak kan dan yang penting, bukan anda yang CARI! hek3..

Contoh nya, anda dapat mencari 4 orang untuk menyertai program Infinity Downline ini. Kemudian, orang ke-1 dan ke-3 akan terus bayar kepada akaun bank anda. Tetapi, orang yang ke-2 dan ke-4 akan bayar kepada akaun bank upline anda(org yg sponsor anda). Jadi, orang yang ke-2 dan ke-4 akan jadi downline sponsor anda, bukan downline anda lagi. Anda akan tinggal 2 orang sahaja lagi downline anda. phm kn? Kemudian, orang ke-1 dan ke-3 akan juga mencari downline masing-masing. Kemudian, mereka pun akan dapat cari 4 orang juga. Jadi, orang ke-2 dan ke-4 mereka akan mereka bagi kepada anda pula. Downline anda selepas itu akan menjadi 6 orang pula selepas campur baki 2 orang yang anda sudah ada. Jelas kan? Dan proses itu akan berterusan sampai bila-bila. Sebab itulah di namakan Infinity Downline.

Kalau tadi kan, mesti korang akan perasan yang korang kena bayar setiap bulan kan? Nampak macam menyusahkan dan rugi. Tunggu dulu. Sebenarnya, anda UNTUNG! Oleh sebab itu, pendapatan anda juga akan masuk setiap bulan juga! Kerana, ahli yang telah anda daftarkan tadi, mereka juga akan membayar kembali kepada anda untuk mengaktifkan akaun mereka agar mereka akan tetap menjadi ahli premium dan dapat menggunakan produk dan mengambil komisen dari downline mereka. Jadi, anda tidak rugi! Modal hanya lah di keluarkan sekali seumur hidup. Selepas itu, keuntungan anda yang akan tampung modal RM100 yang anda harus keluarkan setiap bulan. Dapat 1 orang, sudah balik modal. Senang kan?hek3..


                                                                                                                                                                                                                             
KELEBIHAN PROGRAM INI:

   1. modal dapat balik selepas taja seorang saja
   2. 100% keuntungan
   3. no admin fee
   4. duit terus masuk dalam akaun bank anda!
   5. sistem terbaru, canggih dan adil(reverse 2 up & vertical acceleration)
   6. dapat produk yg cukup banyak dan bernilai
   7. dapat dijalankan secara online & offline
   8. program yg baru di Malaysia(anda antara terawal)
   9. Setiap ahli yang menyertai Infinity Downline akan menerima web dengan sistem autodownline dengan             username anda sendiri
 10. dan banyak lagi


So...kalau nak daftar dan berminat nak join..sila klik kat link "daftar ahli" sebelah kanan sana erk.
P/S: ANDA DINASIHATKAN SUPAYA MENGHUBUNGI SAYA ATAU SMS JIKA TAK TAHU BAGAIMANA UNTUK MENGISI ATAU MENDAFTAR SEBAGAI AHLI UNTUK MENGELAKKAN AKAUN ANDA DI BLOCK!!!!..

Mohd Firdaus Bin Abd Aziz
0176804002
irwan_shah_85@yahoo.com
http://firdausjutawan.blogspot.com
Pemangkin dan membina Kewangan Anda 

Membership Card



No comments:

Post a Comment